7 dolog, amit tarts szem előtt, ha otthon edzel

7 dolog, amit tarts szem előtt, ha otthon edzel

Baromira hiányzik már nekünk, hogy szórakoztathassunk titeket, ezért most nem vettük túl komolyan magunkat. Tudtátok amúgy hogy a nevetés igazából belső kocogás, energiával tölt fel és egészségessé tesz? Tudományos vizsgálatok igazolták, hogy a kacagás javítja a vérnyomást, a légzést és a szervezet oxigénellátását. Ellazítja az izmokat, enyhíti a stressz érzetét, endorfin hormon termelésére serkent, amely örömérzethez vezet, élénkíti a vérkeringést és a szívműködést, csökkenti a fájdalomérzetet, illetve erősíti az immunrendszert.

Otthon edzeni sokféleképpen lehet, csak a fantáziád szab neki határt.

Edzhetsz például az ellenséggel, csak hogy érezd a súlyát, de ne csábulj el

via GIPHY

Ha szerinted is a shoppingolás a legjobb cardio, fordítsd az előnyödre

via GIPHY

Ha karantén elején beszereztél néhány profi gépet, használd azokat rendeltetésszerűen

via GIPHY

Figyelj mindig a helyes testtartásra, koncentrálj a feladatra!

via GIPHY

Ne csald el, csak mert senki nem lát, mert magaddal szúrsz ki!

via GIPHY

Vond be családtagjaidat is, hisz együtt minden jobb

via GIPHY

Akár a legkisebbeket is (persze nagyon vigyázzatok rájuk!)

via GIPHY

Ha pedig úgy érzed, többre vágysz, nézd meg online edzés ajánlatunkat, hisz a Team Rekreáció 2021-ben forradalmasította a munkahelyi sportolást! Részletek itt!

Vélemény, hozzászólás?

I accept the Privacy Policy

preloader